Chci...

Jízda s tím nejlepším z obou světů

K většině pravidelných jízd lze nový Prius používat jako čistý elektromobil. Díky benzínovému motoru Toyoty Prius však odpadají obavy spojované s nedostatečným dojezdem. Tento nejmodernější pohon s duálním charakterem je navíc neuvěřitelně hospodárný a vykazuje spotřebu jen 0,7 litru na 100 km*.

* V kombinovaném režimu, v závislosti na jízdních podmínkách a provedení.

Jak to funguje?

Plug-in hybridy překlenují propast mezi hybridními vozidly a bateriovými elektromobily. Mohou se pohybovat na samotnou elektřinu a rychle dobíjet jako čisté elektromobily. Ale kromě toho jsou vybaveny spalovacím motorem, podobně jako hybridy, pokud by nabíjení nebylo k dispozici.

Fungování plug-in hybridní Toyoty Prius zobrazíte kliknutím na animace.

Kolik nový Prius Plug-in Hybrid ujede?

Po navýšení kapacity baterie o 50 % ve srovnání s předchůdcem je Prius Plug-in Hybrid schopen ujet na samotnou elektřinu přes 72 km*. Ve městě, kde se zpravidla jezdí pomaleji, se dojezd ještě prodlužuje, a spolehlivě tak pokrývá denní nájezd, aniž by se vůbec zapnul spalovací motor.

* V kombinovaném režimu, v závislosti na jízdních podmínkách a provedení.

Jak prodloužit dojezd

Nový Prius s plug-in hybridním pohonem odměňuje pravidelné nabíjení pozoruhodně nízkou spotřebou a schopností cestovat čistě na elektřinu. Kombinuje baterii o vysoké energetické hustotě s chytrým softwarem k co největšímu prodloužení elektrického dojezdu. K ještě lepšímu dojezdu přispívá funkce zesíleného rekuperačního brzdění (Regenerative Boost), prediktivní pomocník pro hospodárnou jízdu nebo fotovoltaická střecha Toyoty Prius, jakož i snaha o hladkou jízdu bez prudkého zrychlování a brzdění.