Toyota Servis
Prodejem nového vozidla Toyota naše péče o zákazníky nekončí. Neustále dbáme na to, aby naše servisní služby byly komplexní, kvalitní a efektivní. Značka Toyota několikrát získala první místo v celoevropském hodnocení spokojenosti zákazníků s poprodejními službami před ostatními konkurenčními značkami. Jsme neustále motivováni ke zvyšování poskytované úrovně služeb pro naše zákazníky.
Již v roce 2001 jsme vytvořili program Toyota Service Marketing, který autorizovaným servisům Toyota stanovuje veškeré postupy a činnosti v oblasti poprodejních služeb. Hlavním cílem programu TSM je neustálé zvyšování spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb. Tento program je rozdělen na tři základní oblasti – Procesy se zákazníkem, Interní procesy autorizovaného servisu a Povinné zařízení a vybavení servisu. Jsme si vědomi, že pouze nabídka kvalitních služeb může vést ke spokojenosti zákazníků.
Naše služby předčí všechny vaše představy
Služby Toyota Service začínají tím, že vám dovolí zvolit takový čas pro údržbu a servis vašeho vozu, který vám vyhovuje. Objednání na pravidelnou prohlídku či běžnou opravu je obvykle možné do tří pracovních dnů. Každý servis sleduje kapacitu dílny a dělá vše pro to, abyste dostali nabídnuty minimálně dva termíny, ze kterých si budete moci vybrat ten, který vám vyhovuje.
Aby bylo možno blíže specifikovat případné další opravy již při první předběžné prohlídce vozu, je většina autorizovaných partnerů vybavena tzv. přímým příjmem, který slouží k fyzickému převzetí vozu v odděleném prostoru vybaveném zvedákem.
Proškolený přejímací technik provede zdarma během několika minut vizuální bezpečnostní prohlídku vozidla včetně karoserie, tlumičů, těsnosti jednotlivých celků vozidla až po brzdovou soustavu a to vše během vaší přítomnosti. Vysvětlí vám potřebu případné opravy, nebo doporučí opravu či údržbu, která může být potřebná v budoucnosti. Zákazníkům nejsou vnucovány žádné nepotřebné opravy a každý náš zákazník se může samostatně rozhodnout o rozsahu a době opravy. Na každé převzetí vozu je vystaven zakázkový list s předběžnou cenou, jehož skladbu vám technik podrobně vysvětlí. Až po vašem odsouhlasení předběžné ceny je zakázkový list uzavřen. Konečná cena nesmí být bez vašeho souhlasu navýšena o víc jak 10 %.
Transparentnost cen
Velmi důležitým momentem procesu komunikace se zákazníkem je rovněž informace o nákladech spojených se záruční prohlídkou vozu. Pro každý model vozidla Toyota je vytvořen Ceník pravidelných prohlídek, kde je přehledně uvedena cena a obsah každé pravidelné prohlídky až do 90 000 km.
Tento ceník je umístěn v každém autorizovaném servisu Toyota na dostupném místě pro zákazníky, kde si sami můžete zjistit náklady na další prohlídky případně náklady na vlastnictví jiného modelu, který máte v plánu si pořídit. Předběžná cena pravidelné prohlídky vždy musí odpovídat této ceně. Každé navýšení této ceny musí být jasně vysvětleno přejímacím technikem a vámi odsouhlaseno.
Provádění předepsaných prohlídek vozidel Toyota v určených intervalech u autorizovaných servisů zajistí, že je vozu poskytnuta péče v souladu s velmi přesnými servisními požadavky výrobce vozů Toyota. Navíc řádně vyplněná servisní knížka potvrzující pravidelné servisování u autorizovaného servisu Toyota zvyšuje prodejní hodnotu vašeho vozu a garantuje vám lepší výkupní centu při nabídnutí vozu jako protihodnotu za nové vozidlo Toyota.
Zajištění mobility
Během čekání na opravu vám bude nabídnuto občerstvení a denní tisk. Většina našich autorizovaných servisů má čekací zónu pro zákazníky vybavenou internetem, aby čekání na opravu bylo pro naše zákazníky maximálně pohodlné. Pro děti je k dispozici dětský koutek a pro ty větší hrací konzole Play Station.
Pokud se nejedná o opravu vašeho vozu na počkání, každý autorizovaný servis vám nabídne pronájem náhradního vozu nebo alternativní řešení odvozu ze servisu, např. odvoz do zaměstnání nebo domů a zpětné vyzvednutí po ukončení prohlídky nebo opravy. Během celé opravy, tzn.
od převzetí vozu přejímacím technikem po jeho předání po opravě, je váš vůz chráněn ochrannými potahy sedadel.
Proškolený personál a přístup k zákazníkům
Školení mechanici v autorizovaných servisech Toyota jsou pro vaše vozidlo to nejlepší, ať už se jedná o servisní služby či údržbu. Naše autorizované servisy zaměstnávají pouze plně kvalifikované mechaniky a techniky, kteří jsou průběžně školeni v souladu s vývojem nových technologií ve školícím středisku Toyota Central Europe – Czech s.r.o.
Znalosti a úroveň dovedností mechaniků v autorizovaných servisech vám garantuje poskytnutí vysoce profesionálních služeb. Všichni autorizovaní prodejci a servisy Toyota v České republice se řídí přísnými pravidly Zákaznické charty, která je viditelně vystavena v jejich prostorách příjmu. Ta je zavazuje poskytovat zákazníkovi tu nejlepší péči ve všech oblastech jejich činnosti.
Pouze autorizované servisy Toyota jsou vybaveny tak, aby splnily požadavky našich zákazníků při péči o jejich vůz. Pro údržbu a opravy je autorizovaný servis vybaven speciálním nářadím a vybavením konstruovaným pro vozy Toyota, má ty nejlépe proškolené mechaniky a používá originální díly Toyota. U našich autorizovaných partnerů najdete také bohatou nabídku originálního příslušenství Toyota, které dodá vašemu vozu více osobitosti, praktičnosti a stylu.
Rozsáhlá síť autorizovaných partnerů Toyota rovněž zajišťuje, že můžete s vaším vozidlem cestovat s důvěrou a bezpečně i do zahraničí. V Evropě existuje více než 3000 prodejců a autorizovaných servisů Toyota, kteří jsou tu pro vás připravení pomoci v případě, že budete potřebovat jejich služby.