Přejít na hlavní obsah (Press Enter)
Chci...

Nejčastější dotazy

Nová aplikace MyToyota

Pokud si koupíte ojetý vůz Toyota, který podporuje online služby, můžete si dostupné balíčky aktivovat přímo z aplikace MyToyota za předpokladu, že můžete prokázat fyzický přístup k vozu (prostřednictvím procesu ověření ujetých kilometrů nebo naskenování QR kódu). Abyste mohli využívat všechny funkce aplikace, navštivte prosím svého prodejce a změňte vlastnictví vozu na své jméno.

Chcete-li přidat vůz, klikněte na domovské stránce na "Přidat vozidlo", nebo pokud již vozidlo máte, klikněte na ikonu Moje garáž v pravém horním rohu na tlačítko "přidat". Chcete-li vůz odstranit, přejděte do sekce Moje garáž, sjeďte dolů a klikněte na 'Odstranit vozidlo'. 

V aplikaci MyToyota nejprve vyberte vůz v sekci Moje garáž a poté klikněte na Online služby. Poté podle postupu aktivujte dsotupné balíčky služeb, které jsou pro vaše vozidlo k dispozici.

 

V případě, že jeden nebo více připojených vozů v sekci Moje garáž a ještě nebyly aktivovány, budete při každém přihlášení do aplikace vyzváni uvítací obrazovkou k aktivaci online služeb. Pokud tento krok přeskočíte, můžete je aktivovat i později podle výše uvedených kroků. 

 

Další informace naleznete v našem návodu Jak na to. 

 

Poznámka: v rámci aktivačního procesu budete muset přijmout podmínky používání a potvrdit oznámení o ochraně osobních údajů.

Pokud chcete trvale zastavit jeden z balíčků v aplikaci MyToyota, nejprve vyberte konkrétní vůz v sekci Moje garáž a poté klikněte na Online služby. Postupujte podle postupu pro deaktivaci služeb. 

 

Další informace naleznete v našem návodu Jak na to. 

Své aktivní a neaktivní předplatné můžete zkontrolovat tak, že přejdete do sekce Moje garáž a vyberete část Online služby.

Podmínky používání můžete spravovat prostřednictvím sekce Portál ochrany osobních údajů ve svém účtu.

Informace o ochraně osobních údajů můžete konzultovat prostřednictvím sekce Portál ochrany osobních údajů ve svém účtu.